среда, 2 января 2019 г.


ПЛАН РОБОТИ

МІЖШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ 2, 3 КЛАСІВ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
ОСИПЕНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

З РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИ:

«Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в освітній процес»


Тематика засідань міжшкільного методичного об`єднання
вчителів 2, 3 класів
на 2018-2019 навчальний рік
Засідання №1 ( 30 серпня 2018р)
Тема: Нова українська школа – новий зміст освіти:

1.           Аналіз роботи шкільного методичного обєднання вчителів 2, 3класів за попередній навчальний рік. 
2.       Круглий стіл:
-Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.
3.       Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення:
-Державний стандарт початкової освіти;
-Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. Модельні навчальні програми; (для 2, 3 класів) ( обмін досвідом)
-Інтеграція та інтегроване навчання;  
-Планування тематичного навчання;  
-Організація ефективного і безпечного освітнього середовища. 
4.       Обмін інформацією:
-Особливості організації освітнього процесу в 2,3 класах у 2018-2019 навчальному році;
-Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.( конфеденційність оцінок).
5.       Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.  
  
Тематика засідань міжшкільного методичного об`єднання
вчителів 2, 3 класів
на 2018-2019 навчальний рік
Засідання №2 (04 січня 2019р)
Тема: Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь:
1.     Вивчаємо Новий Державний стандарт НУШ. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі. (обмін інформацією)
2.     Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.(доповідач Казакова О.І)
3.     Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
-технологія «кластера» на уроках літературного читання;
-квестова технологія у навчанні мови і літератури;
-метод проектів на уроках літературного читання.
-технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).
4.       Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів.
(доповідач Кищенко Ю.І)


Тематика засідань міжшкільного методичного об`єднання
вчителів 2, 3 класів
на 2018-2019 навчальний рік
Засідання №3 ( березень 2019р)
Тема: Педагогіка партнерства, як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь:
1.      Педагогіка партнерства, як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.
(доповідач Волошкіна З.А)
2.     Інтеграція у навчанні молодших школярів математики. (доповідач Сєвастєєва С.М)
3.     Педагогічна майстерня: Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
 (доповідач Казанцева Г.М)
-кейс-технологія;
-«перевернуте навчання»;
-сторітелінг;
-технологія квестів;
-технологія «критичного мистення» Джеймса Д`юї.
4.     Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.  Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO.( доповідач Мартиненко І.В)
 
 Тематика засідань міжшкільного методичного об`єднання
вчителів 2, 3 класів
на 2018-2019 навчальний рік
Засідання №4 (  червень 2019р)
Тема: Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь. Підсумок роботи методичного обєднання за рік:

1.   Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів. (обмін досвідом роботи)
2.   Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.
 (доповідач Мурашкіна З.В)
3.   Галерея методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства: (доповідач Бірюкова О.С і Мартиненко І.В)
 -активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;
 -використання задач екологічного змісту, як засобу   формування екологічної культури учнів.
-прийом фішбоун;
-прийом «Кубик Блума»;
 5.Звіт керівника ММО про підсумки роботи за рік.
(доповідач Тарасенко Ю.М) 



Комментариев нет:

Отправить комментарий